İçeriğe geç

Alo 181 Hangi Durumlarda Aranır

Alo 181 hangi şikayetlere bakar?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

181 ne için kullanılır?

Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızdan gelen ihbar ve şikayetler telefon operatörleri tarafından İl Müdürlüğümüze hem telefonla SMS ile hem de sistem üzerinden anında bildirim yapılarak iletilmektedir. İhbar ve/veya şikayetler en geç on beş gün içerisinde kapatılmaktadır.

181 arayınca ne olur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan Alo 181 ihbar hattı, riskli yapılar, riskli alanlar ve korunan alanlar gibi konularda bilgi edinilmesine olanak sağlıyor. İhbar hattı ayrıca dönüşüm sırasında ortaya çıkan sorunların ve şikayetlerin çözüm aranabilmesi için Bakanlığa iletilmesine de olanak sağlıyor.

181 numara kime ait?

101[1]23 Mart 2016’da Wayback Machine’de arşivlendi. Afet Yönetimi – ​​108; Kadın Hattı – 181; AIDS Yardım Hattı – 1097; Çocuklara Yönelik Şiddet Yardım Hattı – 1098; Gelen Çağrı (numara yalnızca Hindistan, Ulaştırma Bakanlığı tarafından kabul edilir) – 112; Hava Ambulansı – +91 9540161344.

Alo 181 ne için aranır?

Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)

153 hangi şikayetlere bakar?

Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyelerin kullandığı talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

181 hangi kuruma aittir?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı geçen yıl yaklaşık 1 milyon 200 bin çağrıya cevap verdi. Geçtiğimiz yıl Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı çağrı merkezi olan ALO 181 tarafından 1 milyon 183 bin 924 çağrıya cevap verildi.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Rahatsızlık veren komşu nereye şikayet edilir?

155 ihbar numarasını arayarak polise ihbarda bulunabilirsiniz. Belediyenizdeki polise ihbarda bulunabilirsiniz. Alo 181’i arayarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na şikayette bulunabilirsiniz. Son olarak Sulh Hukuk Mahkemesi’ne dava açabilirsiniz.

181 İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

Alo 181’den randevu nasıl alınır?

Alo 181 çağrı merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemleri hakkında 7 gün 24 saat bilgi almanın yanı sıra, başvuru kuyruğunda beklemeden tapu işlemleri çağrı merkezinden telefonla randevu alabilirsiniz. Ayrıca Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün internet sitesi üzerinden müdürlüklerle iletişime geçebilir veya online randevu alabilirsiniz.

183 arayınca ne oluyor?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

181’e ne şikâyet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Alo 181 nerede?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 1 Ocak 2013 tarihinde kurulan Alo 181 çevre hattı, vatandaşlarımızın Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerine başvurmadan veya Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişim kurabilme ve sorunlarını çözebilme imkânını sağlamak amacıyla oluşturulmuştur.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı nelere bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.

181 İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 1 Ocak 2013 tarihinde kurulan Alo 181 çevre hattı, vatandaşlarımızın Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerine başvurmadan veya Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişim kurabilme ve sorunlarını çözebilme imkânını sağlamak amacıyla oluşturulmuştur.

Rahatsızlık veren komşu nereye şikayet edilir?

155 ihbar numarasını arayarak polise ihbarda bulunabilirsiniz. Belediyenizdeki polise ihbarda bulunabilirsiniz. Alo 181’i arayarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na şikayette bulunabilirsiniz. Son olarak Sulh Hukuk Mahkemesi’ne dava açabilirsiniz.

Cimer hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir